Välkommen till Vixens blogg


Yachting is more than a vacation. When you step onboard, it becomes a lifestyle...

Jag och min familj har bytt båt igen, nu till en X-Yachts 50. Vi är inne på vårt tredje varumärke inom segelbåtar,
vår första båt var en Sweden Yachts 38, därefter seglade vi Nautor's Swan i flera år (43, 46 och 48 fot).
Nu har vi alltså valt att testa X-Yachts. Här skrivs det om vårt intresse för segling och vår båt.

X-Yachts 50 är efterföljaren till Y-Yachts 482 och började byggas 2005 och byggdes fram till 2010.



söndag 28 juni 2015

Midsommar på Sandön

Det ta mig fan regnade från jag slog upp ögonen på midsommarafton till jag somnade..
Men med en supstuga som denna hade vi sjukt kul ändå..
Och Torun sjöng sm få.. hela natten lång..
Sandön.. denna metropol.. 1.5 tim från Gåshaga.. perfekt när man vill dit och hem..
Oscar... vann kappseglingen11

1 kommentar:

  1. Härliga Midsommar Bilder vi var på Öland och Firade Midsommar hur var det i Stockholm och vi råkar ligga i Visby just nu och ligger ute på Piren. Och Har set din båt .men imorgon går vi Fårö eller Fårösund efter som det ska blåsa en hel del i Visby på Tisdag.lycka till jag kommer att Följa din blogg i Framtiden/

    SvaraRadera